História

Míľniky histórie spoločnosti DAEWOO

1967 Založená DAEWOO Group pánom Kim Woo-Yung

70. roky 20. storočia

1975 DAEWOO Co. je licencovaná ako General trading company (GTC)
1975 Svoju výrobu začalo vozidlo Royale, vyrábané až do roku 1991, ktoré bolo založené na Opele Rekord D (od roku 1981 E) vo variantoch Salon, XG, Prince, Duke a Diesel

80. roky 20. storočia

1982 Svoju výrobu začal model Maepsy založený na Opele Kadett C. Vozidlo sa vyrábalo až do roku 1986
1986 DAEWOO začalo spolupracovať s firmou General Motors. Spoločná firma získala meno DAEWOO Motor a DAEWOO bolo 50% vlastníkom
1986 Svoju výrobu začalo vozidlo LeMans, ktoré malo veľmi mnoho ďalších obchodných označení: napr. Racer alebo Penta, ďalej známe ako 1.5i v Austrálii, Fantasy v Thajsku, Pointer, Asüna GT(SE) alebo Passport Optima v Kanade a Pontiac LeMans v Severnej Amerike

90. roky 20. storočia

1990 Svoju výrobu začalo vozidlo Espero, vyrábané v rokoch 1990-1997a známe tiež ako Aranos
1991 Svoju výrobu začalo vozidlo Prince, založené na Opele Kadett E, známe tiež ako Super Salon alebo Brougham. Vyrábal sa až do roku 1991
Svoju výrobu začalo vozidlo daman, čo je premenovaná Suzuki Carry
Svoju výrobu začalo vozidlo Tico, čiže Suzuki Alto. Výroba bola ukončená v roku 2001
1994 Svoju výrobu začalo vozidlo Cielo, založené na Opele Kadett E. Známy tiež ako Heaven, Nexia alebo Racer, vyrábalo sa nepretržite až do roku 1997
Svoju výrobu začalo vozidlo Arcadia, premenovaná Honda Legend. Výroba ukončená v roku 2000
1995 DAEWOO kúpila 60% poľskej štátnej automobilky FSO za 1,1 miliardu dolárov
1996 Kim Woo-Yung bol obvinený z korupcie.
Svoju výrobu začalo vozidlo Lanos, známe aj ako Doninvest Assol, ZAZ Lanos (Sens), FSO Lanos a Chevrolet Lanos
1997 Svoju výrobu začalo vozidlo Leganza, čiže Chevrolet Lanos
Svoju výrobu začalo vozidlo Nubira
1998 Svoju výrobu začalo vozidlo Matiz, známe tiež ako Chevrolet Matiz/Spark/Joy, Formosa Matiz, FSO Matiz alebo Pontiac Matiz G2
1999 DAEWOO nedokázalo čeliť dlhu 50 miliárd dolárov, spoločnosť bola rozpustená
Svoju výrobu začalo vozidlo Korando, premenovaný rovnomenný model značky SsangYong, ktorý sa vyrábal dva roky

Prvé roky 21. storočia

2000 Svoju výrobu začali vozidlo Magnus a Tacuma. Magnus sa vyrábal do roku 2006 aj pod názvami Evanda, Chevrolet Epica/Evanda, Suzuki Verona alebo Formosa Magnus. Tacuma je model známy aj ako Chevrolet Tacuma/Rezzo/Vivant
2001 General Motors kúpil väčšinový podiel DAEWOO
2002 Štartuje výroba modelu Kalos, známeho aj pod obchodnými názvami Chevrolet Aveo/Kalos, DAEWOO Gentra/Gentra X Holden Barina, Pontiac Wave alebo Suzuki Swift +
2003 Svoju výrobu začalo vozidlo Lacetti, čiže Suzuki Forenza, Chevrolet Optra/Lacetti, Holden Viva, popr. Buick Excelle/Excelle HRV
2005 DAEWOO získalo cenu za transparentný manažment (Global Management Grand Prize)
2006 Svoju výrobu začalo vozidlo Tosca, tiež aj Chevrolet Epica alebo Holden Captiva. Ďalej je zahájená výroba modelu Winstorm
2007 Svoju výrobu začalo vozidlo G2X, premenované Saturn Sky Red Line
2008 Svoju výrobu začalo vozidlo Veritas, premenované Holden Caprice, tiež známe ako Chevrolet Caprice alebo Buick Park Avenue. Tiež je spustená produkcia modelu Winstorm MaXX
2011 Spoločnosť GM Daewoo sa mení na GM Korea a všetky autá dostávajú branding Chevroletu